gym-1040992_1920

Kreatyna a trening ma masę

Chodzimy na siłownię, bo chcemy poprawić nie tylko nasze zdrowie, ale również wygląd. Wygląd wpływa na samopoczucie, a badania pokazują, że potrafi mieć bardzo zaskakujące znaczenie chociażby przy staraniu się o awans. Nic więc dziwnego, że poszukujemy różnych metod na to, by jak najszybciej uzyskać satysfakcjonujące nas efekty. Musimy jednak pamiętać, że trening ma tu pierwszorzędne znaczenie i bez dobrze dobranych ćwiczeń nasza sylwetka nie zmieni się. Można jednak pomóc sobie przez stosowanie różnego rodzajów suplementów diety. Jedną z takich substancji jest kreatyna Monohydrat to taka jej forma, w której najczęściej możemy zakupić ten suplement. Lepiej i szybciej rozrosną się nasze mięśnie, więc szybko uzyskamy satysfakcjonujący nas efekt. Monohydrat kreatyny ma także swoje wady. Działa on tak, że po prostu w mięśniach łatwiej zbiera się woda, przez co wpływa to na efekt wizualny. Gdy jednak przestaniemy łykać tabletki, to nasze mięśnie szybko wrócą do poprzedniego stanu. Trzeba więc przemyśleć, czy branie tej substancji ma sens.

Poznaj ranking kreatyn:
http://www.sfd.pl/Kreatyny_ranking-t1137010.html

One comment

  1. Stosowałem w życiu dziesiątki suplementów, a od lat numerem 1 w okresie budowania siły i masy mięśniowej, jest najzwyklejszy monohydrat kreatyny, osobiście wolę kupować większe opakowania np. 1 kg http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33925.html ponieważ mam pewność, że starczy na długo i wyjdzie bardzo ekonomicznie. W zależności od osiąganych na cyklu efektów decyduje się albo na przerwę po wyjedzeniu około 500g ,albo przedłużenie cyklu.
    Zapamiętajcie – podstawowy błąd to szybkie kończenie cyklu i schodzenie z kreatyny ,a już tym bardziej robienie sobie wtedy przerwy lub luzu dietetyczno-treningowego , stąd później te ‚spadki’, o których się czyta na różnych forach, od momentu odstawienia kreatyny.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *